  • Data: 2012-04-06 09:37:14
    Temat: Re: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-06, marimach77 <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > A czemu nie?

    Bo to technicznie upierdliwe.

    > Szczególnie jeśli "oszczędza" się na różne cele.

    Ja na chwilę obecną mam 5 różnych celów dla których oszczędzam
    środki bez bliższego terminu (np. "na emeryturę", "na dom", "rezerwowe") +
    jakieś 10 zaplanowanych wydatków "rocznych" (takich jak "ubezpieczenie OC",
    "podatek od nieruchomości" itp.) na które odkładam comiesięcznie małe kwoty.
    Dużo prościej i logiczniej jest trzymać swój plan budżetu (gdzie nie jest
    ważne gdzie są pieniądze, tylko ważne ile się odkłada, na co i jaki jest cel)
    niż opierać się na planie kont.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl