    From: " BGŻOptima" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Date: Fri, 6 Apr 2012 10:14:51 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie,

    Od dzisiaj do 10 lipca b.r. oprocentowanie wszystkich nowych środków do kwoty
    40 tys. zł, które w okresie promocji zasilą Rachunek Główny w BGŻOptima,
    będzie wynosić 6,5 proc. &#8211; przez cały czas trwania promocji, nie zaś tylko w
    ciągu dnia, w którym zostanie dokonana wpłata. Dotyczy to zarówno nowych, jak
    i obecnych klientów.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima