  • Data: 2011-12-07 17:55:52
    Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 18:43:05 +0100, notveryoldman napisał(a):

    > - nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy
    > zarabiał. Na mój rozum, skoro zleciłem przelew 5., powinien wyjść z B do
    > E 6 ranną sesją i wrócić jedną z późniejszych. Coś tu nie jest w
    > porządku.

    Zauważ, że banki mają zazwyczaj zapisy w swoich umowach/regulaminach, że
    postarają się wykonać przelew bez zbędnej zwłoki albo coś w ten deseń. I
    w 99,99% przypadków tak jest. No ale błędy lub przestoje się jednak
    czasami zdarzają. Akurat u Ciebie co innego było powodem.

    > - w BGŻOptima, bo Eurobank zrobił zwrot

    W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię,
    nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to
    nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie
    jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia.

    Xenocide