    From: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻOptima - Eurobank
    Date: Thu, 8 Dec 2011 10:33:44 +0000 (UTC)

    notveryoldman <n...@g...pl> napisał(a):

    > 5.12 przelew kasy z BGĹťOptima do Eurobanku. ZwrĂłcony. Zlecony ponowny
    > przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziĹ&#65533; nie ma. Do Eurobanku dziĹ&#65533; nie
    doszedĹ&#65533;.
    > Pytania:
    >
    > - gdzie jest moja kasa? W BGĹťOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?
    >
    > - czy jutro kasa siÄ&#65533; znajdzie?
    >
    > - a jeĹ&#65533;li siÄ&#65533; znajdzie, to w BGĹťOptima czy w Eurobanku?
    >
    > Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy siÄ&#65533; kasa
    > znajdzie (na co liczÄ&#65533;), podam prawidĹ&#65533;owÄ&#65533; odpowiedĹş na
> [...]

    Witam serdecznie,

    W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
    uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR. Do 9 grudnia wprowadzona
    zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
    pojedyncze przypadki.

    Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
    związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
    aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
    nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
    nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
    Klientów każdego dnia.

    W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
    tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima