  • Data: 2011-12-16 10:22:35
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: michalp <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zresztą przekonam się sam.
    > PS Spore zainteresowanie ofertą Optimy dowodzi, że jest
    > zapotrzebowanie na tego typu produkty. Nie chce mi się wierzyć, że
    > inne banki nie podejmą tematu. A nawet 28-ego lutego świat się nie
    > kończy. Coś interesującego na pewno się pokaże- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Podejmą, to pewne - tyle, że w dół. Myślę, że także getin zjedzie z
    ośmiu procent do poziomów sprzed kilkunastu dni, bo Optima nie będzie
    już atrakcyjnym miejscem do lokowania oszczędności. Obym się pomylił.

    Pieniądze lubią SPOKOJNIE pracować, a na razie Optima tego swoim
    klientom nie daje.

    Tyle ode mnie i już koniec komentowania z mojej strony.

    Michał