eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIK i BRE pozwalaja sobie na zbyt wieleRe: BIK i BRE pozwalaja sobie na zbyt wiele
  • Data: 2010-04-27 21:54:15
    Temat: Re: BIK i BRE pozwalaja sobie na zbyt wiele
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik " jk" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hr7kta$p2f$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A które konkretnie?
    >

    U mnie np. 2 lata po zamknieciu karty w Toyota Banku ciagle jest rachunek
    otwarty. Zadluzenie co prawda pokazane jako 0, ale jak wystepowalem o karte
    w Aliorze zarzucomo mi niezgodnosc danych. Jak zamykalem karte w BZWBK to
    tez dane nie zostaly usuniete, zmieniono status rachunku dopiero po mojej
    pisemnej reklamacji. BRE zas mowi o tym, ze aktualizuje dane dopiero po 3
    m-cach od zamkniecia rachunku, czyli bez takiej klauzuli przetwarza dane bez
    zgody (umowa przeciez juz rozwiazana).

    Jak widac BIK rowniez zauwazyl problem i wie, ze nie moze ciagle pisac bzdur
    o tym, ze nie ponosi odpowiedzialnosci za dane w bazach ktorymi
    administruje. Niestety wymuszenie w ten sposob zgody na przetwarzanie danych
    jest wg mnie nieskuteczne. Ja po prostu podpisujac umowe wpisze na niej
    godzine, a zaraz potem podloze pisemne oswiadczenie z wycofaniem zgody, na
    ktorym bedzie godzina o minute czy dwie pozniejsza :).

    Mysle, ze mimo wszystko jest to cos co powinien zbadac GIODO i UOKiK, a moze
    nawet RPO.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.04.10 04:46 jk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1