eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIK nie podlega pod Ustawe o udostępnianiu informacji gospodarczych ??Re: BIK nie podlega pod Ustawe o udostępnianiu informacji gospodarczych ??
  • Data: 2004-08-31 14:25:38
    Temat: Re: BIK nie podlega pod Ustawe o udostępnianiu informacji gospodarczych ??
    Od: "Mike" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > [..]

    Podlega

    > _Jeśli_ nie starałeś się o KK to chyba masz większy problem niż Ci sie
    > wydaje = może ktoś chciał wziąć na Ciebie kredyt. Nie zginęły Ci nigdy
    > dokumenty ?

    Coz, staralem sie. Ale nie dostalem.
    Zadzwonilem do GIODO, zapytalem o moja sytuacje. Powiedzieli mi, bym
    natychmiast pisal skarge :)
    BIK posluguje sie swoim regulaminem okreslajacym terminy przechowywania
    informacji o klientach.
    A wewnetrzne regulaminy firmy nie moga takich rzeczy regulowac. Od tego sa
    ustawy, rozporzadzenia, etc.

    M.