  • Data: 2004-01-27 10:02:59
    Temat: Re: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ge" <g...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bv58l7$snf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Drzyj Edmundzie

    Parkinson to pikuś w porównaniu do dygotawek mych dłoni ...

    > A tak na powaznie: jesli dopusciles do windykacji to znajdzujesz sie nie w
    > BIK, albo nie tylko tam, ale przede wszystkim w BR (Bankowy Rejestr
    > dluznikow niewyplacalnych).

    Ba ... dodatkowo zastrzeżenia wewnętrzne misiu pysiu ... Ale zapomniałem ..
    ostatnio ktoś tu dokumentował zaciekle stwierdzenie KLIENT NASZ PAN ...
    Płacę (tu odsetki) , żądam ...
    A właśnie , że nie ...
    Tak popatrzyłem w lewo , prawo ... objąłem rynek bankowy wzrokiem i poznałem
    prawdę ...
    Pragnę przeprosić autora pierwszego postu ... ano masz rację ... każdy bank
    pragnie nawiązać współpracę z człowiekiem, który ma problem w spłacaniu
    "potężnych należności" rzędu 160 PLN ... i gdy tylko widzi takiego, co chce
    teraz więcej majtki przez głowę zdziera by tylko nawiązać "współpracę" ...

    >(przeciez ten drugi kredyt im splaciles bez problemow).

    Rotfl ...

    Pozdrawiam
    SP na L4