  • Data: 2013-11-13 20:04:16
    Temat: Re: BITCOIN - przekręt?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    news:5283be75$0$2291$65785112@news.neostrada.pl...
    > Twoje słowa potwierdzają moje przypuszczenia:
    > BTC to piramida na miarę bańki cebulek tulipanów z XVII wieku. Jak przystało
    > na XXI wiek - nie ma nawet realnego produktu a jedynie wirtualna "waluta" na
    > wirtualnej giełdzie, której "kurs" szybuje do nieba.

    kiepski zarzut, bitcoin ma zaplecze w postaci sporej sieci
    sieci w ktora ludzie zainwestowali spore pieniadze i ktora coraz bardziej
    nadaje sie chociazby do blyskawicznego przeslania pieniedzy w niemal
    dowolne miejsce na swiecie

    owszem na chwile obecna nie jest lekiem na cale zlo, ale niewielu
    twierdzi ze to odjechana rewolucja

    akcje co wiekszych firm it mimo dotcomowego krachu dalej sa wyceniane
    w oparciu niemal jedynie o 'potencjal' i jakos nikt nie podnieca sie
    tym az tak bardzo - vide facebook ktory byl podczas debiutu wyceniony
    na 104 mld zielonych, a nie ma nic poza strona internetowa na ktorej
    zarobili tylko jeden miliard w 2012

    > Coś czuję, że efekt przerósł twórcę.

    to sie okaze, za kilka-kilkanascie lat

    jak narazie kurs jest najwyzszy w historii, za pare dni pewnie czeka
    nas 3 czy 4 spora korekta i kolejny wylew zalow tych ktorzy
    stracili kase

    --
    http://db.org.pl/