eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIZ/FM BankRe: BIZ/FM Bank
  • X-Received: by 10.140.37.129 with SMTP id r1mr354740qgr.18.1434789478006; Sat, 20 Jun
    2015 01:37:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.37.129 with SMTP id r1mr354740qgr.18.1434789478006; Sat, 20 Jun
    2015 01:37:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no5875111igd.0!news-out.google.com!k20ni2793qgd.0!nntp.google.com!q107no2255
    405qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 20 Jun 2015 01:37:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mm0otr$fra$1@news.supermedia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.230.58;
    posting-account=hBlpZgoAAAACMPv11DpBpGdUeu3P9AxM
    NNTP-Posting-Host: 82.177.230.58
    References: <mm0otr$fra$1@news.supermedia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: BIZ/FM Bank
    From: b...@o...pl
    Injection-Date: Sat, 20 Jun 2015 08:37:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613932
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem tam trzy razy lokaty ale nie próbuję więcej bo wysłanie pieniądzy do FM grozi
    ich utratą.
    1. Lokatę nieodnawialną A, konsultantka bez mojej wiedzy uczyniła odnawialną
    (może ma za to premię?),
    2. Środki z lokaty B zapadającej w dniu X, nie wróciły automatycznie. Po interwencji
    telefonicznej wróciły dwa dni później.
    3. Środki wysłane na lokatę C (internetowy wniosek był przyjęty, numer
    rachunku do przelewu bank podał e-mailem) znikły na kilka dni w czeluściach
    banku i obsługa nie mogła ich odnaleźć. Po tygodniu otrzymałem mailowe info:
    wniosek został odrzucony. Konieczne były trzy reklamacje na infolinii by
    pieniądze po 2 tygodniach zwrócono (oczywiście bez odsetek).
    Te trzy kolejne próby wystarczyły mi by powiedzieć sobie: to nie był
    przypadek, nigdy więcej FM Banku.
    Nie wiem jak jest z obsługą kont ale próby z lokatami skutecznie odwiodły
    mnie od otwarcia dość atrakcyjnie wyglądającego konta SMART.

    Pracownicy infolinii bardzo niekompetentni, to wręcz ignoranci, co
    potwierdza się w poście wyżej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1