eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIZbank nie kontaktuje...Re: BIZbank nie kontaktuje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIZbank nie kontaktuje...
    Date: Thu, 24 Sep 2015 15:21:49 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 59
    Message-ID: <mu0te8$5fl$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mts35c$gep$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1443100936 5621 83.151.39.26 (24 Sep 2015 13:22:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Sep 2015 13:22:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616663
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mts35c$gep$...@n...news.atman.pl

    > ...na łączach... ;)

    > Moja matka ;) założyła tam konto. Konto jest, umowa jest,
    > wisienek z Agory nie ma -- może będą, konto aktywne nie
    > jest, wielokrotne próby skontaktowania spełzły na niczym...

    > Chyba trzeba będzie zadzwonić.

    > Matka założyła dwa konta w FM -- Smart i BIZ.
    > Smart chodzi bezproblemowo, BIZ nie wpuszcza.

    Znów mam problem -- z logowaniem via WWW.
    Z aplikacją mobilna jest OK.
    [kliki kończą się... do głosu ;) dochodzi głos]

    > W androidowej aplikacji Smart można wydawać polecenia
    > głosem. (zaloguj, przelej, wyloguj...) [idź do diabła?...]

    Taaaaki expres... Dziś pytanie, (; dziś ;) odpowiedź. ;)

    Return-Path: <I...@b...pl>
    Thu, 24 Sep 2015 14:28:49 +0200
    From: Info <I...@b...pl>

    Witamy serdecznie,

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    iż ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie podać odpowiedzi
    na poniższe zapytania. Do ich udzielenia potrzebna jest weryfikacja
    danych osobowych/firmowych i identyfikacja w systemie bankowym na
    podstawie rejestrowanej rozmowy telefonicznej.

    W związku z powyższym prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod
    numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40, czynnym od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.
    Łącząc wyrazy szacunku,

    Centrum Obsługi Klienta
    BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    i...@b...pl
    www.bizbank.pl

    From: w...@b...pl [mailto:w...@b...pl]
    Sent: Friday, September 18, 2015 2:34 AM
    To: Info
    Subject: FMBank

    18 wysłałem, 24 odpowiedzieli. Niecały tydzień.
    Zapewne potrzebowali czasu na zastanowienie się. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1