  • Data: 2006-07-11 14:10:27
    Temat: Re: BO| - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "Kosmita" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..

    >No to już wiesz dlaczego bank zmienił regulamin... skoro nie potraficie z
    głową
    >gospodarować kasą, to bank nie ma zamiaru za to płacić.

    >PS. Wystarczy przecież pobierać kasę raz na tydzień, a nadwyżkę trzymać w
    domu,
    >a nie nosić ze sobą cały czas w portfelu.

    :) no i na czas dotarcia do domu z bankomatu wynajmować ochronę :), po
    wyjeździe na wczasy wracać do domu żeby uzupełnić zapasy gotówki.. wiesz nie
    miał bym nic przeciwko tym opłatom gdyby w mieście były bankomaty gdzieś
    poza odziałami banku.. a to ile razy wypłacam to tylko i wyłącznie moja
    sprawa. Wodę mineralną też mam kupować w takich ilościach żeby starczyło na
    tydzień całej rodzinie, bo sklep ma duże koszty obsługi klienta?