  • Data: 2009-05-26 11:38:39
    Temat: Re: BOS Kownacki miodzio :-(
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 May 2009 13:14:01 +0200, Michał napisał(a):

    > Mój sarkazm leży w tym, że PO o wiele więcej działań liberalnych
    > obiecywała w przeciwieństwie do PiS, po której takich działań trudniej
    > wymagać.

    To już całkiem OT, ale wspomnę, że PO kojarzy mi się z facetem, który
    starając się o rękę wybranki oczarowywał ją, jak to po ślubie będzie
    cudownie, czego to on nie dokona i w ogóle. A kiedy już się zgodziła i ślub
    się odbył, ten siedzi na brzegu łóżka i dalej gada, gada, gada...*

    *niestety, jak wiadomo, żadna analogia nie dopuszcza dowolnie dokładnej
    analizy. W tym przypadku rzeczywisty "amant" zaszedł nas zdradziecko od
    tyłu i czyni wręcz przeciwnie, niż w dowcipie :\

    T.