  • Data: 2006-07-11 14:57:03
    Temat: Re: BOŚ - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "Robert" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście że nie. Pomyślałem i przed likwidacją konta zapytałem
    > wszystkich
    > świętych czy mają zamiar to zmienić (tak się składa że robie dla nich
    > drukarki i kopiarki). Nikt ale to nikt od góry do dołu nie wiedział nic o
    > tym żeby w (tu cytat znajomych pracowników) "najbliższych latach miało się
    > to zmienić". Śmieszne bo wchodzę dziś na ich stronę a tam oferta EKOKONTA:

    bo skad niby (nawet znajomi) pracownicy oddzialu mieli wiedziec co dla nich
    "szykuje" centrala?
    oferty bankow zmieniaja sie przez caly czas (niestety jest coraz drozej)
    i nic na to nie poradzimy....

    nikt takiego zapewnienia by ci nie podpisal, bo nie ma osoby w banku, ktora
    moglaby zagwarantowac, ze przez 30 lat TOiP sie nie zmieni!!!

    p.s.
    skoro pracownicy faktycznie sa znajomi to bez problemu powinni ci zmienic
    rodzaj
    konta, bo taka decyzje moze podjac oddzial bez konsultacji z kimkolwiek