eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBOSBank dba o swoich klientowRe: BOSBank dba o swoich klientow
  • Data: 2010-08-20 20:25:51
    Temat: Re: BOSBank dba o swoich klientow
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kotlet Mielony pisze:
    > Własnie dostalem pismo w ktorym bosbank informuje ze dla mojej wygody
    > zmienia moja umowe i wprowadza w ekoncie wyjatkowym oplate za
    > prowadzenie, to samo z karta do konta.
    >
    > Oplaty maja byc wprowadzone od 30 sierpnia, pismo dostalem 20 , czy bank
    > moze to robic w ostatniej chwili (informowac) i to listem zwyklym ?

    Może w ogóle nie informować listem...
    Na nowe warunki możesz się nie zgodzić, dzięki czemu nie wejdą one w
    życie. (Oczywiście "w zamian" bank zapewne z automatu rozwiąże z Tobą
    umowę...)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1