  • Data: 2004-09-22 11:02:25
    Temat: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

    > W BPH zresztą w ogóle kuleje przepływ danych - zawsze przy stanowisku
    > obsługi czeka się -dziesiąt minut, bo dysponentka musi przepisywać na
    > formularze mnóstwo danych z ekranu. "Dzięki" temu na myśl o wizycie w
    > oddziale przechodzą mnie ciarki... Ja z pozostałych usług jestem
    zadowolony,
    > bo ze mnie jest człek leniwy. Ale wielu w końcu się wkurza i wybiera
    > konkurencję, w której "jakimś cudem" da się rzeczy zrobić tak jak należy.

    Oj to jest takie proste. Mamy X zasobów. Do tego 3 zadania.
    Suma X1 + X2 + X3 > X
    Więc trzeba WYBRAĆ co robić. Dziwi mnie podejście, że banki operują w
    rzeczywistości nieograniczonych zasobów.
    Widocznie albo ktoś jest niechlujny (ale nie mam zamiaru oceniać ludzi z BPH
    bo nie znam sytuacji) albo ocenił efektywność Z1, Z2 i Z3 w inny sposób niż
    Ty.
    Być może dla banku brak tych druczków nie jest aż takim problemem. Klienci
    się skarżą ale zakładają konta, prawda? :)
    Być może inne Z-ty są ważniejsze w dniu dzisiejszym.

    Życie i Biznes to sztuka WYBORÓW! :)))

    pzdr
    topjes