eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - Mastercard w prezencie › Re: BPH - Mastercard w prezencie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - Mastercard w prezencie
    Date: 7 Aug 2004 20:41:38 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 44
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <cethls$4n5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1091904099 17504 213.180.130.18 (7 Aug 2004 18:41:39
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Aug 2004 18:41:39 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.233.176.11, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7) Gecko/20040707
    Firefox/0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311064
    [ ukryj nagłówki ]

    > > To normalne w tym banku, że próbują uszczęśliwić Cię na siłę absorbując
    > Twój
    > > czas i pieniądze.
    >
    > Czas? No, można się uprzeć, że zapoznanie się z przesyłką chwilę zajęło.
    > Pieniądze? A jakież to? Przecież można był w kubeł kartę wyrzucić i ich
    > olać.

    Czas i pieniądze.

    Teraz przypominam sobie trzy podobne akcje BPH:

    1. Zamiana srebrnego Sez@ma na Inwestora
    2. Zamiana Visy na Mastercarda
    3. Zmiana umowy do KK (po miesiącu od podpisania nowej :-)

    Nie pomnę już, w których to było przypadkach, ale dostałem _niewypełnione_
    papiery do domu z dyspozycją ich odesłania. Musiałem wypełnić bodajże nr konta
    (!!), pesel, sresel,...więc im napisałem tylko imię i nazwisko z dopiskiem, że
    resztą danych dysponują i ja nie zamierzam na to tracić czasu. A jeszcze pytałem
    na infolinii, czy mogę załatwić to przez telefon. Odpowiedź brzmiała: nie.
    To byłby załatwiony czas.

    Przy którejś z tych akcji nie była dołaczona opłacona koperta zwrotna.
    Tu jest i czas i pieniądze.

    > Ustawa o EIP jasno wskazuje, że trzeba zawierać umowy o karty, jeśli
    > się chce je wydawać/umożliwiać korzystanie. Tak więc bez umowy nie można
    > korzystać z karty, ale też nie można żadnych prowizji pobierać.

    I sądzisz, że milion ich klientów ma tego świadomość?
    Czy może jak dostaje kartę z banku ze swoim nazwiskiem to, podobnie jak Wozik,
    pofatyguje się żeby przynajmniej zadzwonić albo złożyć wizytę w oddziale i
    próbować sprawę wyjaśnić.

    To jest bank, a nie Reader's Digest.
    Pewne standardy podejścia do klienta powinny być zachowane, a moim zdaniem nie
    do końca są. Choć zgadzam się, że jeśli chodzi o skuteczność, to pewnie są
    skuteczne.

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1