-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: BPH - Mastercard w prezencie
Date: 7 Aug 2004 20:41:38 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 44
Message-ID: <0...@n...onet.pl>
References: <cethls$4n5$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1091904099 17504 213.180.130.18 (7 Aug 2004 18:41:39
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 7 Aug 2004 18:41:39 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 62.233.176.11, 192.168.243.36
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7) Gecko/20040707
Firefox/0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311064
[ ukryj nagłówki ]> > To normalne w tym banku, że próbują uszczęśliwić Cię na siłę absorbując
> Twój
> > czas i pieniądze.
>
> Czas? No, można się uprzeć, że zapoznanie się z przesyłką chwilę zajęło.
> Pieniądze? A jakież to? Przecież można był w kubeł kartę wyrzucić i ich
> olać.
Czas i pieniądze.
Teraz przypominam sobie trzy podobne akcje BPH:
1. Zamiana srebrnego Sez@ma na Inwestora
2. Zamiana Visy na Mastercarda
3. Zmiana umowy do KK (po miesiącu od podpisania nowej :-)
Nie pomnę już, w których to było przypadkach, ale dostałem _niewypełnione_
papiery do domu z dyspozycją ich odesłania. Musiałem wypełnić bodajże nr konta
(!!), pesel, sresel,...więc im napisałem tylko imię i nazwisko z dopiskiem, że
resztą danych dysponują i ja nie zamierzam na to tracić czasu. A jeszcze pytałem
na infolinii, czy mogę załatwić to przez telefon. Odpowiedź brzmiała: nie.
To byłby załatwiony czas.
Przy którejś z tych akcji nie była dołaczona opłacona koperta zwrotna.
Tu jest i czas i pieniądze.
> Ustawa o EIP jasno wskazuje, że trzeba zawierać umowy o karty, jeśli
> się chce je wydawać/umożliwiać korzystanie. Tak więc bez umowy nie można
> korzystać z karty, ale też nie można żadnych prowizji pobierać.
I sądzisz, że milion ich klientów ma tego świadomość?
Czy może jak dostaje kartę z banku ze swoim nazwiskiem to, podobnie jak Wozik,
pofatyguje się żeby przynajmniej zadzwonić albo złożyć wizytę w oddziale i
próbować sprawę wyjaśnić.
To jest bank, a nie Reader's Digest.
Pewne standardy podejścia do klienta powinny być zachowane, a moim zdaniem nie
do końca są. Choć zgadzam się, że jeśli chodzi o skuteczność, to pewnie są
skuteczne.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości