  • Data: 2002-11-26 15:27:32
    Temat: Re: BPH PBK
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czy konta w tym banku sa odmiejscowione? Jaka jest jakosc obslugi w tym
    >banku?
    >Dzieki za odpowiedzi...

    Nie wiem jak jest teraz, ale jak rok temu miałem tam konto, to nie były
    odmiejscowione. Jak chciałem własne pieniadze z oddziału innego niż mój, to
    podpis przesłali faksem do sprawdzenia i za faks wzięli ode mnie 2 złote.
    Jakość obsługi jest (tzn. była, ale nie wierzę, żeby tak nagle się zmieniło)
    F-A-T-A-L-N-A. Trzymaj się od tego banku z daleka. Ja odszedłem po kilku
    latach do innego (nie pisze jakiego, bo zaraz ktoś powie, że pracuję w ichnim
    PR-ze), to poczułem się, jakbym w latach osiemdziesiątych zawitał do RFN-u.
    Inna cywilizacja.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl