  • Data: 2004-02-01 08:29:24
    Temat: Re: BPH Sezam -przelew
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:401bff6e$1@news.home.net.pl...

    > http://www.bphpbk.pl/pl/klienci_indywidualni/rozlicz
    enia/przelewy

    Poczytałem i tradycyjnie zaliczyłem ROTFLA ;)

    Pamiętam już takie teksty:

    - Panie Stasio, co Pan mówi, wpłacałam ELEKSEREM (EXELEM ; TYM NO ZAKLĘCIEM
    ; I INNE OPCJE) ...

    Najzabawniejsze, że banki same ogłupiają swoich klientów i używają
    oficjalnie nazw dla przelewów "Przelew zwykły", "Przelew pilny", "Przelew
    szybki", "Przelew szybki" "Przelew drogi", "Przelew tani" ..... i takie tam

    I człowiek ni cholery nie wyciągnie informacji od takiego pacjenta , jak
    wpłata była dokonana ... czy elixir ? ... JEŚLI TAK - KTÓRA SESJA .... Ehhh
    .... No ale taka rola banków .... ogłup swojego klienta ... będzie
    wierniejszy ????

    Wprowadź system kar (opłat;>) .... zobaczysz kto kochał cię ponad życie ?
    ROTFL ...

    pozdrawiam
    SP na L4