  • Data: 2012-07-26 13:08:20
    Temat: Re: BPH autoryzacja odrzucona
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    > A czy to nie jest kwestia awarii automatów? Próbowałeś zapłacić innymi
    > kartami? W Warszawie też czasami nie da się kupić biletu, ale to kwestia
    > awarii modułu do płacenia kartami - trzeba kupować w rzadko
    > wykorzystywanych
    > automatach stojących na uboczu, żeby móc płacić kartą. Nawiasem mówiąc
    > miałbym
    > pytanie: ile trzeba czekać na rozliczenie transakcji kartowych w BPH?
    > Zdążą do
    > końca miesiąca, jeśli robiłem zakupy wczoraj?

    Po jednej z prób kartą BPH spróbowałem zakupu inną kartą i przeszła bez
    problemu.
    Co ciekawe karta BPH dwa razy pytała o PIN, potem komunikat o odrzuconej
    autoryzacji był już na głównym ekranie, a nie na ekraniku terminala.

    Co do czasu, to mi księgowali transakcje dosyć długo, ostatnie chyba 4 dni
    robocze.
    Ale to mam wrażenie, że zależy jeszcze gdzie transakcje były wykonywane.

    Pozdrawiam
    Bartnick