eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - czego brakuje?Re: BPH - czego brakuje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.p
    l!not-for-mail
    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: 20 Jul 2004 19:56:35 GMT
    Organization: Bocznica.org
    Lines: 32
    Sender: s...@p...onet.pl@cll40.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    References: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    <cdemo8$5ts$1@news.onet.pl> <cdep1k$707$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@d...w-wa.zach.pl>
    <cdhde7$65l$1@inews.gazeta.pl> <cdimkb$i3u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cll40.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1090353395 13890 83.31.113.40 (20 Jul 2004 19:56:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Jul 2004 19:56:35 GMT
    User-Agent: Xnews/06.08.25
    X-Face: :1V6-Mk+RVV.7SHTS1}k;mw7&R#qZvIFfL21*5<{v+.(+tZlcB*V`d3?G+#UK)K=5LKdau=u*aClE
    4}g;@Z>3`g*ySEwd-Y<px6!OuVuhhs@x'wIrmaU,8Iox65h%Q0\v+gGe*)M(%b|95XC+Uw@!xJoto
    m/,v
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308806
    [ ukryj nagłówki ]

    "PshemeK" <p...@o...pl> a écrit:

    > Także doradca wysyłając Cię do domu, żebyś wypełnił ten formularz w
    > internecie po prostu Cię zbył. No chyba, że coś się zmieniło od
    > początku roku.....

    Swoja droga to rzeczywscie bardzo duzo zalezy od oddzialu i obslugi w nim.
    Kolega mial przypadek, ze jak zalatwial sobie w jednym oddziale kredyt to
    sie okazalo, ze ma zly druk zaswiadczenia o zarobkach. Poszedl do innego
    oddzialu i sie okazalo, ze wsystko jest ok z jego zaswiadczeniem. (Caly
    czas mowa o BPH)

    > Ale jak najbardziej Cię rozumiem, bo też bym nie był szczęśliwy,
    > jakbym miał tak gonić tam i spowrotem. Niektórzy po prostu jeszcze
    > żyją w poprzedniej epoce z poglądem, że to klient ma się starać o
    > uzyskanie czegoś w jakiejś instytucji, a nie instytucja ma się starać
    > o klienta.

    Sadzac po tym co widze na codzien, to jednak jest straszna presja na
    sprzedaz, przynajmniej tam gdzie ja jestem, wiec moze ktos zupelnie nie
    wiedzial co robi...

    >> Nie wiem kto to wymyslil, ale wiem jedno na pewno - to byl kretyn.
    > Tak jak pisałem wyżej : pomysł to jedno, a wykonanie to drugie :) A
    > kretyni są wszędzie.

    Znam jedno miejsce gdzie jest ich dosc duzo. Ale nie lubie sie mieszac do
    polityki ;)

    --
    Pozdrawiam
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1