  • Data: 2002-10-04 13:02:51
    Temat: Re: [BPH] dzisiejsze zlecenia stałe - epilog
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A to już mnie trochę bardziej przekonuje (zwłaszcza pkt. 3) Twojego wywodu,
    > chociaż cały czas mam wątpliowści. Mimo wszystko, jeżeli znajdę trochę czasu,
    > wysmażę reklamację dla celów edukacyjnych i o wynikach poinformuję.

    Jak powiedziałem, tak zrobiłem. Wczoraj złożyłem reklamację i miałem trochę
    tremę bo to moja pierwsza reklamacja w banku. Właśnie przed chwilą miałem
    telefon z oddziału. Bardzo miła Pani stwierdziła co następuje:
    faktycznie mieli 1.10. awarię i musieli te zlecenia puszczać ręcznie (z tego co
    zrozumiałem, dotyczyło to tylko zleceń z numerem IBAN), robili to wieczorem i
    faktycznie pieniądze wyszły z banku nazajutrz. W swoim piśmie pytałem, czy nie
    powinny mi zostać zwrócone odsetki za jeden dzień, nie precyzując o jaką kwotę
    odsetek mi chodzi. Pani zapytała mnie jaką kwotą odsetek byłbym
    usatysfakcjonowany i tutaj przyznaję urzeczony i nieco rozbrojony powiedziałem,
    że satysfakcjonuje mnie normalne oprocentowanie na RORze BPH (coś koło 2 %),
    mimo że przelew szedł do mBanku, a tam jak wiadomo oprocentowanie jest ponad 3
    razy wyższe, ale tak jak mówię byłem nieco rozbrojony :-). Pani zaznaczyła
    jeszcze, że nie jest to normalna praktyka banku, ale incydent wynikający z
    awarii.

    I teraz nie wiem jaki jest morał z tej historii: z pewnością plus dla BPH-PBK
    za przyznanie się do błedu i naprawienie szkody. Nie jestem pewien, czy wynika
    coś z tego dla klientów innych banków narzekających na przelewy/zlecenia stałe.
    Może trzeba jednak walczyć o swoje?

    (walczący :-))
    Jacek