  • Data: 2006-06-16 21:53:24
    Temat: Re: BPH vs mBank - mbank zubożały w informacje?
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marta wrote:

    > Ku mojemu zdziwieniu nie zauważyłam
    > tam po wpłacie pieniędzy i zaksięgowaniu żadnych informacji odnośnie
    > oprocentowania konta. Nie ma też informacji dot. kiedy zostaną naliczone
    > odsetki i ile zabierze sobie Belka podatku :] W BPH jest wszystko ładnie
    > napisane. Jako że mBank jest typowym bankiem internetowym spdziewałam
    > się takich informacji. Cóż BPH w tym zakresie prowadzi. Może coś
    > przeoczyłam w co wątpię?

    Ja bym sie tak nie czepial mbanku bo interfejs transakcyjny sluzy przede
    wszystkim do operacji na rachunku a nie informowania o ofercie banku.

    Moze i bph prowadzi pod wzgledem ilosci informacji na stronach
    transakcyjnych (co nie dla kazdego jest plusem), za to jesli
    chodzi o niezawodnosc dzialania to niestety wypada kiepsko.