  • Data: 2012-08-26 14:26:54
    Temat: Re: BPH - wypłata wiśni
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" k1cpe2$knb$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > To zapewne dlatego, że jestem jednym z najlepszych i najbardziej
    > wyjątkowych klientów Banku BPH. Bank zapewnia mnie o tym przy
    > większości okazji, przy kolejnych przegranych sporach lub
    > wnioskowanych ugodach w arbitrażu albo kiedy kieruje do
    > mnie specjalnie dla mnie przygotowane oferty kredytów
    > na 25+% rocznie...

    Kto sie lubi -- ten się czubi? ;)
    Mnie Mille nie lubi, ;) dlatego za 2 dni kredytu wysokości
    10 tałzenów złotych pobrał opłatę nieco ponad 4 złotych.

    10000 --- 2 --- ~4.30
    10000 --- 366 --- ~4.30*366/2
    10000 --- 366 --- ~786,9
    7,87% w skali roku

    Najdroższy w tym wszystkim był telefon... I czas...

    I tym sposobem (tym kredytem) Mille zaniechał
    poboru opłaty za kredytówkę Impresyjną. :)

    Oczywiście pieniądze wpłaciłem na konto oszczędne w Mille,
    dzięki czemu i wilk był syty (dał kredyt) i owca cała...
    No -- prawie cała... Nieco tylko poszarpana... Jak moja
    skóra owcza, która po praniu rozdarła się nieco... Może
    owcze skóry trzeba wkładać do poszewki poduszkowej...

    [tylko Kościół jest poszkodowany, bo nie wziąłem skocznego
    kredytu... kredytu w podSKOKach?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'