eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH znowu :) - pierwszy wyciąg z karty w promocji 116 dni bez odsetekRe: BPH znowu :) - pierwszy wyciąg z karty w promocji 116 dni bez odsetek
  • Data: 2005-08-02 10:09:55
    Temat: Re: BPH znowu :) - pierwszy wyciąg z karty w promocji 116 dni bez odsetek
    Od: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:42ee8b8d$0$15464$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >W artykule news:dcm0qm$rrs$1@nemesis.news.tpi.pl,
    > niejaki(a): gg z adresu <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):
    >
    > Te pieniądze, które mógłbym zapłacić w kasie, a zapłacił Bank (zaleta
    > karty) zainwestowałem w DWS obligacji USD, DWS akcji i DWS Stabilnego
    > wzrostu i ma na dzień dzisiejszy jakieś 3% zysku - za miesiąc ! dodam,
    > że pokryłoby to opłatę za kartę moją i współwłaściciela
    > więc niech nikt więcej mi nie mówi, że karta się nie opłaca - a
    > szczególnie, jeżeli dostajemy kasę za darmo na 116 dni

    Ja to powiem. I będę to zawsze powtarzał.
    Zresztą nie licz wirtualnych zysków. Jak sprzedasz te DWS-y (z zyskiem) to
    wtedy będziesz mógł się chwalić ile to zarobiłeś na KK.
    No cóż. Ni chciałbym Cię martwić ale jeżeli jeszcze nie sprzedałeś tych
    DWS USD obligacji to już wtapiasz - a mi zjadło prawie całe zyski na
    nich. Bo USD poleciał ostatnio na ryj. Inwestowanie na kredyt to
    niebezpieczne zajęcie... taka rosyjska ruletka.

    --
    pozdrawiam
    P.