eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHPBK - trzeci dzień i dalej DUPAAAAAAAARe: BPHPBK - trzeci dzień i dalej DUPAAAAAAAA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPHPBK - trzeci dzień i dalej DUPAAAAAAAA
    Date: Wed, 21 Jan 2004 12:03:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <bulmf4$fva$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    Reply-To: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074683173 16362 195.117.138.36 (21 Jan 2004 11:06:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jan 2004 11:06:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279031
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "empii" napisał w wiadomości:
    > https://www.bphpbk.pl/pi/Login
    > trwają prace serwisowe a klientów mamy w DUPIEEEEEEEEEEEEEEEE

    Zupełnie inaczej wygląda to ze strony Banku.
    Cytując ze strony prnews
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4101 :

    "Po uruchomieniu nowego systemu dla wszystkich Klientów Banku
    zaobserwowaliśmy, że niektórzy Klienci mieli kłopoty z logowaniem się i
    korzystaniem z systemu.
    "Były to pojedyncze przypadki, a wszystkich Klientów, którzy spotkali się z
    tymi kłopotami, bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że zalety i możliwości
    nowego systemu zrekompensują im te przejściowe trudności." - powiedział
    Jacek Balcer, rzecznik prasowy Banku - "Kłopoty wynikały przede wszystkim z
    olbrzymiej liczby użytkowników logujących się w poniedziałek do nowego
    systemu, jak również z ogromnego zainteresowania i rejestrowania się nowych
    klientów internetowych. Natychmiastowa reakcja ze strony Banku, polegająca
    na optymalizacji procesów, wyeliminowała te problemy."

    Śmiać się czy płakać nie wiem, ale panu Jackowi Balcerowi nie pozwoliłbym
    nawet sprzątać pod moim biurkiem, bo wg niego zawsze by było tam czysto i
    pięknie.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1