  • Data: 2011-08-26 22:15:33
    Temat: Re: BRE rezygnuje z kredytów detalicznych w CHF
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" 4e516dc4$...@n...home.net.pl

    > A kryzys finansowy pokazal niestety co sie dzieje,
    > jesli nie ma mozliwosci latwego zdobywania CHFow...

    Chyba -- taniego, nie łatwego. :)

    -=-

    Tak na wszelki wypadek... 700 tysięcy Polaków ma kredyty we frankach niefrancuskich.
    Średnio ile na kredyt? Ze 300 tysięcy złotych? Kwadrat tysiąca to milion. Kwadrat stu
    to dziesięć tysięcy. Siedem razy trzy to dwadzieścia jeden. Dwieście dziesięć
    miliardów
    złotych, 70 miliardów dolarów amerykańskich.

    Zero szans na ratunek z polskiego Fiskusa... Chyba, że znów machnąłem się przy
    obliczeniach...

    [ale pewny jestem tego, że każdy :) z tych kredytobiorców (jak mąż nie chce -- żona
    płaci; jak młodzi nie chcą -- rodzice czy teściowe...) płaci Kościołowi, ;) za to
    aby ów Kościół modlitwami prosił Boga o zniżenie poziomu ;) franka szwajcarskiego;

    gdy ja mówię Bogu, że głodowałem, dostaję odpowiedź -- bo płaciłeś na Kościół]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'