  • Data: 2003-03-01 16:48:31
    Temat: Re: BRE - strata 380 mln w 2002
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Teraz to już zupełnie nie rozumiem. Grupa KB wygenerowała stratę 330 mln, zaś
    grupa BRE 380 mln Na straty grupy KB składała się strata KB oraz innych
    podmiotów. Podobnie w grupie BRE. Jak więc można mówić, że

    *****************************
    w 2002 roku KB wygenerowal wieksza strate niz
    Grupa KB; nie miala miejsca sytuacja, ktora opisywales wczesniej
    *****************************
    Straty innych podmiotów (z grupy KB )wyspecyfikowane w raporcie wynoszą około
    58 mln.(poprzednio napisałem 80; nie zauważyłem w pewnym miejscu plusa). Do
    tego trzeba dodać straty związane z inkorporacją Prosper Banku. Z innego
    miejsca tego raportu oraz z raportu za III kwartał można je ocenić w granicach
    40 mln. Łącznie 98 mln. Przy tych obliczeniaqch wychodzi, że sam KB ma stratę
    330 - 98 = 232 mln. W poprzednich postach pisałem, że strata samego KB jest
    znacznie mniejsza; dla mnie kwota 98 mln to znacznie

    Z tych porównań wychodzi także, że strata samego BRE (zdaje się rzędu 200 mln)
    jest mniejsza niż samego KB (232mln). Ja jednak nigdy nie twierdziłem, że jest
    inaczej. Po prostu na temat DOKŁADNYCH relacji (wieksza/mniejsza) nie
    wypowiadałem sie. Wychodząc z fałszywych założeń można udowodnic każdą tezę. I
    ty to robisz. Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Kawał nawet śmieszny.