  • Data: 2010-04-19 16:01:38
    Temat: Re: [BZ WBK] nowa kk: MasterCard Payback
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik xbartx b...@h...net ...

    > Tutaj trochę źle się wyraziłem, bo nie chodziło mi o stację tylko o
    > sklepy i przykład RobertaS, że kupił zabawkę za 120 pln, bo ileś tam
    > pkt extra. Ja wiem, że czasami nie ma czasu i po prostu się nie chce
    > latać i szukać po innych sklepach, ale podejrzewam, że te extra pkt są
    > po prostu ukryte w cenie.

    e tam ukryte.
    A moze sprzedawca, chcac sie rozreklamowac obnizył marze?
    Zreszta, tak jak piszesz, skad przekonanie, ze ludzie lataja po sklepach
    sprawdzajac cene danego gówna w 5 sklepach.
    Ja chce wygodnie, nie koniecznie musze o kazde 5zł latac po 5 sklepach.

    > Tak ma, ale przelewy za media, która tak czy siak musisz robić już nie
    > generują pkt w żadnym programie. Jak jeszcze dostawało się pkt płacąc
    > rachunki to też sobie bodajże jakiś czajnik i coś tam jeszcze za te
    > pkt wygrałem i to był ewidentny gratis czyli tak zwana przez
    > grupowiczów - wiśenka.

    panienka z citi oferujac mi te karte ostatnio mowiła, ze nadal sa punkty za
    przelewy.

    cbdu