eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł! › Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
  • Data: 2011-01-09 21:21:27
    Temat: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
    Od: konsultant <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kashmiri napisał:

    > Na przyszłość czytaj korespondencję regularnie i skończ już z tym wyzywaniem od
    "złodziei", bo po pierwsze nic ci nie *ukradli*, po drugie zachowujesz się
    dziecinnie, a po trzecie na szkalowanie są paragrafy - i wtedy dopiero będzie
    kosztowało.

    > k.

    Ale powinni chyba wysłać oficjalnie pocztą informację o zmianie tabeli
    prowizji i opłat za konto. Do mnie na skrzynke odbiorczą trafił tylko
    taki mail:

    Zmiany w Taryfie opłat i prowizji dla ludności oraz zmiana Zasad
    wydawania i używania kart płatniczych Banku Zachodniego WBK dla
    ludności.Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez
    Bank Zachodni WBK S.A. za czynności bankowe dla ludności (Taryfa)
    wprowadzone zostają następujące zmiany:

    Karty do kont

    wprowadzona zostaje nowa karta płatnicza - Karta MasterCard PAYBACK Multi
    Karty kredytowe

    wprowadzona zostaje jako produkt dla nowych klientów karta kredytowa
    MasterCard PAYBACK,
    wprowadzona zostaje karta kredytowa MasterCard Silver "Narciarska".
    W związku z planowanym wdrożeniem do oferty BZ WBK z dniem 2 listopada
    2010 roku karty płatniczej MasterCard PAYBACK Multi, od tego dnia
    nastąpią zmiany w Zasadach wydawania i używania kart płatniczych Banku
    Zachodniego WBK dla ludności (Zasady). Treść zmian w załączeniu.

    Zmianie ulega Regulamin wydawania i używania kart kredytowych BZ WBK
    (Regulamin)

    wprowadzona do Regulaminu zostaje karta kredytowa MasterCard Silver
    "Narciarska",
    zmianie ulegają zapisy Regulaminu dotyczące doręczania klientom
    informacji o wypowiedzeniu Umowy o udzielenie kredytu i wydaniu
    płatniczej karty kredytowej,
    wprowadza się załącznik nr 2 "Regulamin wydawania i używania kart
    kredytowych BZ WBK - karta kredytowa MasterCard PAYBACK".
    Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Nowa Taryfa opłat i
    prowizji dla ludności oraz Regulamin wydawania i używania kart
    kredytowych BZ WBK wchodzą w życie z dniem 18 października 2010 roku,
    natomiast nowe Zasady będą obowiązywały od 2 listopada 2010 roku.

    oraz 2.mail:
    Zmiany w Taryfie opłat i prowizji dla ludnościSzanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w związku z wdrożeniem do oferty Banku nowych
    form realizacji transakcji w obrocie dewizowym:

    a) W Rozdziale IX "Czynności w obrocie dewizowym" oraz w załączniku nr 2
    PRODUKTY I USŁUGI PRIVATE BANKING w Rozdziale II "Czynności w obrocie
    dewizowym" wprowadza się następujące zmiany dotyczące opłat i prowizji
    za realizację poleceń wypłaty, które obowiązywać będą od 29 listopada
    2010r.:

    Rodzaj transakcji Opłata/prowizja przed zmianą Opłata/prowizja po zmianie
    Polecenie wypłaty wysyłane złożone za pośrednictwem usług bankowości
    elektronicznej 0,20%,
    min. 9,50 zł
    maks.180 zł 1) transakcja spełniająca kryteria SEPA &ndash 5 zł
    2) pozostałe &ndash 0,20%, min. 9,50 zł maks.180 zł
    Opłata dodatkowa za polecenie wypłaty wysyłane w formie Target (płatność
    w EUR z wyłączeniem transakcji SEPA, rozliczana w czasie rzeczywistym
    &ndash RTGS Brak usługi 1) transakcja realizowana za pośrednictwem usług
    bankowości elektronicznej &ndash 0,20%, min. 9,50 zł maks.180 zł
    2) transakcja realizowana w oddziale BZ WBK (usługa dostępna w wybranych
    oddziałach) &ndash 0,3%, min. 20 zł maks.180 zł powiększona o 20 zł

    b) w Rozdziale I "Postanowienia ogólne" w pkt 11. wprowadza się
    informację o następujących warunkach, jakie muszą spełniać transakcje
    realizowane w formie polecenia wypłaty SEPA i Target:

    Rodzaj polecenia wypłaty Waluta transakcji Opcja kosztowa Kraj
    beneficjenta Bank beneficjenta Inne wymagania / cechy charakterystyczne
    SEPA EUR SHA Kraje Unii Europejskiej, oraz Norwegia, Islandia,
    Lichtenstein i Szwajcaria Bank będący uczestnikiem Polecenia Przelewu
    SEPA Rachunek beneficjenta w formacie IBAN; Prawidłowy kod BIC banku
    beneficjenta
    Target EUR Brak wymagań Brak ograniczeń Bank rozliczający transakcje w
    systemie TARGET2 Transakcja rozliczana w czasie rzeczywistym (RTGS)

    Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Nowa Taryfa opłat i
    prowizji dla ludności wchodzi w życie z dniem 29.11.2010.

    Nic o prowizji 7,50zł nie napisali...