eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł! › Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam
    saldo 0zł!
    Date: Sun, 09 Jan 2011 15:44:42 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <igda84$1u1$24@inews.gazeta.pl>
    References: <igcnbk$3lr$1@inews.gazeta.pl> <igcns6$4or$1@inews.gazeta.pl>
    <igcp5i$vo2$1@node1.news.atman.pl> <igcr3g$fc7$2@inews.gazeta.pl>
    <igcrbb$fvl$1@inews.gazeta.pl> <igcu1l$1u1$12@inews.gazeta.pl>
    <igd86l$1fk$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@v...googlegroups.com>
    <igd9du$5n0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-75-5-178-37.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294609476 1985 75.5.178.37 (9 Jan 2011 21:44:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 21:44:36 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <igd9du$5n0$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544383
    [ ukryj nagłówki ]

    On 1/9/2011 3:30 PM, konsultant wrote:
    > Użytkownik Tomek z Wawy napisał:
    >
    >> On 9 Sty, 22:09, konsultant <k...@o...pl> wrote:
    >>
    >>
    >>> Złodzieje!
    >>
    >>
    >> Jeśli już to Ty jesteś złodziejem, bo okradasz innych klientów banku
    >> nie płacąc należnych bankowi prowizji - takie podejście Ci się podoba?
    >> To nie rób im tego co tobie nie miłe :)
    >>
    >> Akurat BZWBK uważam ma bardzo dobry system rozwiązywania reklamacji w
    >> temacie takich opłat i prowizji. Co prawda powolny, ale skuteczny.
    >> Kiedyś otworzyłem tam konto by zrobić tylko jeden przelew. Konto miało
    >> być od razu po tym zamknięte, ale nie dopilnowałem by dostać to na
    >> papierze i po dwóch latach dostałem pismo, że konto zostanie
    >> zamknięte, a ja mam uregulować należne opłaty. Napisałem do rzecznika
    >> klientów maila z opisem sytuacji i po miesiącu dostałem list od
    >> kierownika mojego lokalnego oddziału, że wszystkie prowizje zostały
    >> anulowane i liczą na udaną współpracę w przyszłości oraz przeprosiny
    >> (chociaż to ja nabroiłem!).
    >>
    >> Więc uważam, że akurat BZWBK ciężko nazwać złodziejem... A była to już
    >> nie pierwsza taka sprawa z nimi i zawsze szli na rękę.
    >
    > No dobrze ale mając konto internetowe jeszcze mam się udawać do banku
    > dowiedzieć się za co i kiedy i z jakiego powodu obciążyli mi konto.
    > Nawet nie mogą mi tego sprawdzić i mailem wysłać. Nie otrzymałem żadnej
    > informacji dotyczącej zamiany mojego bezpłatnego konta na konto płatne,
    > więc zamykam konto i piszę do rzecznika BZ WBK ( o ile rzeczywiście
    > jestem winien n*7,50zł)

    a nie ma wewnetrznego maila? telefonu tez nie ma? poczty(zwyklej) tez
    nie ma?

    no to bedziesz musiał isc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1