    From: "Włodziu" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK 100 zł Paybackomania
    Date: Wed, 31 Aug 2011 08:13:50 +0200

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j3irhg$juo$1@news.onet.pl...
    > Hej,
    >
    > Można zarobic stówkę trzeba tylko zainwestować w 4 wydania Gazety
    > Wyborczej, trochę czasu i chyba nie posiadać tam wcześniej konta bo Kartę
    > MasterCardR PAYBACK Multi dają w komplecie a kolejna karta to dodatkowa
    > opłata z tego co pamietam.
    > http://paybackomania.payback.pl/files/download/payba
    ckomania_karta_z_kuponami.pdf

    Mam pytanie

    W regulaminie przyznania 1000 pkt. payback jest zapis:

    Do otrzymania Nagrody uprawnieni są Uczestnicy, którzy spełnią łącznie
    następujące warunki:

    a) w okresie trwania Promocji, określonym w ust. 1 powyżej, złożą wniosek o
    Kartę płatniczą MasterCard PAYBACK do rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w dowolnej placówce Organizatora, na stronie
    www.bzwbk.pl / www.payback.bzwbk.pl lub telefonicznie pod numerem 1 9999*
    oraz

    b) w okresie trwania Promocji, określonym w ust. 1 powyżej, zawrą z
    Organizatorem umowę o Kartę płatniczą MasterCard PAYBACK oraz

    c) w okresie od dnia zawarcia umowy, o której mowa w pkt b) do ostatniego
    dnia trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym
    zawarto tę umowę, dokonają co najmniej 6 transakcji bezgotówkowych i zostaną
    one rozliczone przez Organizatora w tym okresie (przykład: np. dla umowy
    zawartej 4 lipca okres na dokonanie i rozliczenie transakcji przez
    Organizatora to 4 lipca - 31 października)

    Czyli rozumiem, że aby otrzymać te punkty musze złożyć wniosek o 2 karty??
    tylko nie bardzo wiem czym się te karty różnią (jedna jest do konta
    oszczędnościowego a druga do ROR??)

    regulamin tutaj:

    http://payback.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulami
    n_promocji_1000pkt_powitalnych_dla_mastercard_paybac
    k.pdf