    From: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] "Rzecznik klienta" oddał mi złotówkę.
    Date: Sat, 9 Feb 2002 10:54:00 +0100

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> wrote in message
    news:a408fa$3jo$1@news.tpi.pl...
    > oraz że nie dostałem żadnej informacji z banku, ani
    > "dziękujemy, że dzwonisz...", ani jakiegokolwiek wyjaśnienia.

    Ha! Przyszło takowe wyjaśnienie w dniu wczorajszym,
    czyli w dniu zwrotu złotówki. Trzeba przyznać, że mail
    nie jest pisany "z automatu". Zawiera "wyjaśnienie", że nastąpił
    błąb pracownika, przeprosiny oraz wyrażoną nadzieję, że
    "zaistniały incydent nie wpłynie negatywnie na Pana opinię o Banku"

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418