  • Data: 2003-03-19 08:09:19
    Temat: Re: BZWBK i jego nowy system
    Od: "Vakh" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Banki (czy ogolnie przedsiebiostwa uslugowe) poznaje sie po
    > zalatwieniu reklamacji. Ja jestem jak najgorszego zdania....

    Ja w BZWBK w Gdańsku dla odmiany czekam gdzieś od czerwca na przysłanie
    drugiej karty dla współposiadacza konta.
    Chodziłem do nich już trzy razy i za każdym razem przy mnie(!) dzwonili do
    centrum obsługi kart (czy jakoś tak) i mówili że juz wysyłają.
    Wyniosłem się od nich, ale konto mam otwarte, z czystej ciekawości, kiedyż
    to przyślą :)

    Alex