-
X-Received: by 10.140.39.39 with SMTP id u36mr44566qgu.17.1423138915328; Thu, 05 Feb
2015 04:21:55 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.39.39 with SMTP id u36mr44566qgu.17.1423138915328; Thu, 05 Feb
2015 04:21:55 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluew
orldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!hl2no10042851igb.0!news-out.google.com!o5ni12950qab.1!nntp
.google.com!v8no6752415qal.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Thu, 5 Feb 2015 04:21:55 -0800 (PST)
In-Reply-To: <magajm$fof$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.135.59.7;
posting-account=3AqyYQoAAAApZJfd9vaug151cdbunLT_
NNTP-Posting-Host: 213.135.59.7
References: <b...@g...com>
<f...@4...com>
<magajm$fof$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na
opłaty
From: "az.anonim" <m...@g...com>
Injection-Date: Thu, 05 Feb 2015 12:21:55 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2159
X-Received-Body-CRC: 3309235162
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610326
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 30 stycznia 2015 17:13:44 UTC+1 użytkownik tom napisał:
> Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30
> dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete,
> na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika
> klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal
> zamkniety.
> http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klie
nta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zac
hodniego-wbk.html
>
> Mialem w zanadrzu ostatni orez
> https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
> ale ostatecznie obylo sie bez niego.
>
> Polecam skorzystac na poczatek z pomocy rzecznika klienta.
Dzięki, napisałem do obydwu. Nie będzie Hiszpan pluł mi w twarz ;)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...