eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - nie umieja osluzyc NesteRe: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
  • Data: 2010-01-28 14:31:34
    Temat: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce "Karty" przez
    tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do momentu
    rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal jest
    widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych środków
    widocznych w "Portfelu". W sporadycznych przypadkach może się jednak
    zdarzyć, że blokada pomimo zaksięgowania operacji dalej będzie
    obciążać konto (max. do 7 dni). Taka sytuacja dotyczy na przykład
    opisywanych problemów z rozliczaniem płatności na stacjach Neste. W
    sytuacji, gdy zależy nam na usunięciu blokady przed 7-dniowym
    terminem, należy zadzwonić na infolinię bądź udać się do oddziału.
    Przepraszamy za tę niedogodność jednocześnie informując, że pracujemy
    nad rozwiązaniem poprawiającym obsługę blokad w systemie
    transakcyjnym.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.01.10 08:53 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1