eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Internetowy w Niemczech - jaki ?Re: Bank Internetowy w Niemczech - jaki ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank Internetowy w Niemczech - jaki ?
    Date: Mon, 24 May 2004 14:46:27 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 27
    Message-ID: <c8sqka$2tp1$1@news2.ipartners.pl>
    References: <c8r2o3$ujh$1@absinth.dialog.net.pl> <c8r82q$2n3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c8sjii$lsc$1@nemesis.news.tpi.pl> <c8snjv$ru0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.167.49
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1085402570 96033 217.8.167.49 (24 May 2004 12:42:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 May 2004 12:42:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:299876
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c8snjv$ru0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    > wiadomości news:c8sjii$lsc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Tylko jest problem, ponieważ nie ma (nie znalazłem) formularza do
    > założenia
    > > rachunku, a jest tylko wniosek w pdf'ie. Oferta ciekawa, ale problem z
    > > założeniem. Może ktoś wie dokładnie 'jak to się je' ;)
    >
    >
    > Na stronych ww banku napisane wyraznie:
    >
    > Pieknie, ze panstwo chcecie u nas konto otworzyc.
    > Do tego potrzeba dokonac trzech krokow
    > 1) sciagnac formularze otwarcia konta
    > 2) Wypelnic je i wydrukowac
    > 3) pojawic sie z nimi w jednej z naszych filii....

    Pytający nie zastrzegał, że konto ma być otwarte z Polski. W praktyce warto
    zadzwonić na infolinię i umówić się na wizytę w konkretnym oddziale o
    konkretnej godzinie, zwłaszcza jeśli nie zna się niemieckiego - obsłuży nas
    wówczas pracownik anglojęzyczny.

    Pzdr,
    BaLab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1