  • Data: 2004-08-17 12:02:22
    Temat: Re: Bank PEKAO SA - spłata kredytu - problem... (do K.P. w sumie)
    Od: "K.P. (ktotek)" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > robić??
    > lokaty w

    > i zrob to na pismie z przynajmniej jedna podpisana kopia z data - inaczej
    > mozesz sie dowiedziec po jakims czasie, ze "wlasnie to dostalismy" lub "nic
    > na ten temat nie wiemy".

    Dzięki za rady. Złożyłem pisemną reklamację z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
    Najpierw zadzwonił gość z banku a potem dostałem pismo-przepraszają za
    zaistniałą sytuację i informują, że dokonali korekty-niesłusznie pobrane środki
    zaksięgowali na koncie z datą kiedy je pobrali. Co do odszkodowania za straty,
    które poniosłem na lokacie to gra nie jest warta zachodu dla owych około 30
    złotych. Uważam, że mój czas, który musiałbym poświęcić na załatwianie tego
    jest więcej wart, tym bardziej, że bank pewnie nie byłby chętny wypłacić tych
    środków, musiałbym się odwoływać a może nawet oddać sprawę na drogę sądową....
    Za 30 zł na pewno nie warto...
    Z tej sytuacji wyciągam jednak wnioski na przyszłość-spłacić ten kredyt,
    zamknąć rachunek i nie mieć więcej do czynienia z bałamutami spod znaku PEKAO SA
    Pozdrawiam...