  • Data: 2004-06-23 23:41:53
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda c z. II
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> writes:

    > To trochę jakby powiedzieć, że konsument traci kupując marchewkę. Przecież
    > taniej możesz zasiać ją sobie w skrzynce. Płacisz za usługę, która zaspokaja
    > określone zapotrzebowanie (np. święty spokój i poczucie bezpieczeństwa).
    > Trudno oczekiwać, aby ubezpieczyciel robił to za darmo.

    Tylko ze marchewke to trzeba najpierw zasiac, trzeba miec skrzynke
    (domyslam sie, ze z ziemia), trzeba ja podlewac itd.
    A przy braku ubezpieczenia to nie trzeba robic dokladnie nic.
    Przeciwnie, to chcac sie ubezpieczyc trzeba cos zrobic, choc tu
    akurat problem nie jest specjalnie wielki - znacznie wiekszy moze
    byc przy wyplacie odszkodowania.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH