  • Subject: Re: Bank krwiopijca -BPH - jak to ugryźć ? /dlugie/ REKLAMOWAĆ warto!
    From: a...@i...pl (Bankier Amator)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 30 Jul 2006 22:28:15 +0200

    Don Kichot

    I coz zrobil bank?
    > Wyslal mi monit ze zalegam ze splata i ze oplata za ow monit obciąża moj
    > rachunek. zagladam w taryfe - oplata za to scierwo 15 zlotych polskich. Zeby
    > bylo śmieszno-straszniej bank nie poprzestal na jednym. od razu wyslal drugi
    > (!) do mojego poreczyciela. oplata - 15 zlotych. mamy juz 30. zaniepokojony
    > i wqrzony na maxa dzwonie na podany numer a tam paniusia informuje mnie ze
    > zalegam 45 zlotych. skad 45? w miedzyczasie (uplynelo kolejne 2 dni) bank
    > wyslal trzecie pismo - tym razem tylko do mnie - o zaleglosci 30 zlotych
    > bedacej prowizja za dwa poprzednie pisma.

    Niestety jest to teraz nagminna praktyka banków,wiekszości banków niestety.

    Sprawa jest bardzo prosta, jak bank ma 1 mln klientów to nie ma siły, że
    ktoś sobie nie zapomni o spłacie kredytu czy zapewnieniu wystarczajacej
    ilości środków na rachunku niezbednych do zrealizowania zlecenia.

    A schemat jest prosty 1 mln x 12 m-c = 12mln niech raz na rok tylko co 12
    klient raz się spóźni to znowu mamy 1 mln i terz mnożymy 15 pln koszt
    monitu i dzieki temu bank ma 15 mln extra dchudu. Przecietnie banki z tego
    tytułu rocznie zarabiają 60 mln wieksze kilka razy tyle.

    Trzeba tępić takie zachowanie i pisać do derektorów placówek i do centrali.
    Jak banki zostaną zasypane przez pisma może sie opamiętaja. Chociaż ja w
    to nie wierze.

    Tak dla pocieszenia powiem Ci, że niektóre banki oprócz opłat za monit,
    pobieraja dodatkowe opłaty za tzw. "opóżnienie" w spłacie wynosi ono od 40
    do 60 pln w zależności od banku. W czołówce jest Lukas - 60 pln i Citibank
    50.

    Generalnie jak wpłynie reklamacja to banki ją uznają. Wiec myśle, że w
    twoim przypadku wystarczy na tym poprzestać. Ale oczywiscie walcz do końca.

    Bank wychodzi z prostego założenie, że jeden na 1.000 sie odwoła reszta
    poklnie ale zapłaci.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe