    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank w Anglii - wypłaty w bankomatach w PL
    Date: Fri, 7 May 2010 03:05:01 +0400

    a...@g...com <a...@g...com> dared to
    write:

    > no przy oprocentowaniu 40% normalnego kredytu w skali roku to
    > pojechałes po bandzie jakie było przekroczonego 80% czy wiecej?

    Oprocentowanie się nie zmienia, tylko doliczają opłatę 12 GBP. Tak zresztą robią
    wszystkie znane mi banki w UK i chyba zawsze jest to 12 GBP...

    /ciach/

    > Jesli chodzi o bankowosc detaliczna to w UK mogliby sie uczyc od PL
    > jesli chodzi o mozliwosci dostepu do konta przez sms komorke ,
    > szybkosci przelewow (poza faster payments ale to wynalazek chyba
    > ostatnich czasow w tak niskiej cenie bo chyba CHAPS był i jest też w
    > jeden dzień ale za 20gbp to dziękuje) etc. natomiast ilosc roznych
    > produktow ( w tym pomysłów na obciążanie opłatami karnymi ) to z kolei
    > w druga strone

    Ech, i tak jeśli chodzi o opłaty, nic nie przebije USA...
    https://www.eufora.com/contents/aboutTheCard/feesAnd
    Disclosures/euforaPrepaidMasterCard.jsp

    k.