  • Data: 2009-05-17 12:45:15
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zly" news:nhb0a099iomr.dlg@piki.fixed

    > tak, prosto do dzialu egzekucji :)

    Rozumiem, że taki dział znajduje się w US, do którego należy moja
    dzielnica/ulica :) - jeżeli tak to dobrze, mam go od siebie 3 minuty
    spacerkiem :) (chociaż mocno wierzę w kompetencję polskich urzędników,
    którzy moją wpłatę zaksięgowali he he he). Ehh nie ma co, ojczyzna pięknie
    mnie przywitała po paru latach nieobecności - mandatem).

    A teraz jeszcze pytanie może trochę z innej beczki. Jako porządny
    człowiek/obywatel ;) zapłaciłem (przelewem z konta) mandat na drugi dzień po
    jego otrzymaniu. Za kilka tygodni wyjeżdżam z Polski na jakieś 6 miesięcy. W
    międzyczasie na mój adres przychodzi papier, że zalegam z zapłatą za mandat
    (ABSURD - zapłaciłem!) i czy w takim przypadku w moim imieniu do US z
    wydrukiem, potwierdzenia przelewu może udać się np. siostra i pokazać
    nadgorliwym urzędnikom, że jestem porządnym obywatelem, który sumiennie
    reguluje należności za przyjemnie chwile słabości :)