  • Data: 2009-05-17 21:51:21
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szczurwa"
    news:6e7b94ef-ec5c-4bfd-b931-25d420e5026b@l28g2000vb
    a.googlegroups.com

    > Ja też kocham ten kraj, ale systemu nienawidzę.

    Nie ty jeden :)

    > Ciekawe, kiedy zrobi się gorąco, kto będzie broni takiego "państwa" ?
    Kulczyk z
    > Kwaśniewskim i Marcinkiewiczem ?

    Marcinkiewicz by Ci odpowiedział: "dobre pytanie" :)

    PS.
    Czasami kiedy ze znajomymi starami się globalnie spojrzeć na polskie
    piekiełko dochodzimy do wspólnych wniosków, że jednym ratunkiem dla tego
    kraju jest... jego podział na kilka innych państw z jednoczesnym
    "rozliczeniem" rządzących za drugą Japonie, Irlandię i to całe szambo, tak
    jak miało to miejsce w niedalekiej przeszłości w Rumunii z pewnym przywódcą
    i jego kompanami.