  • Data: 2023-10-16 15:47:41
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Oct 2023 15:41:17 +0200, _Master_ wrote:

    > Dostałem meilowo propozycję -30 000
    >
    > Odpisałem że się konsultuję z prawnikiem i wychodzi mi że z procesu
    > dostanę - 65 000 na czysto
    >
    > Telefon i propozycja z ich strony że oni dorzucą jeszcze 15 000
    >
    > Wkurwiłem się że się ze mną targują zamiast jak poważna firma
    > przedstawiać konkretną sumę ugody i wyrwałem jeszcze 4500
    >
    > Też jestem zdziwiony

    Ja tam specjalnie nie - po konsultacji, w procesie, straciliby dużo
    więcej.
    Co najwyzej szybkość mnie zaskakuje ... ale może nie ma co zwlekać :-)
    Szczególnie jeśli straty jeszcze w tym roku potrzebne :-)

    > Jak mam udowodnić że nie jestem wielbłądem? nagraniami w necie? skanem
    > umowy? Będzie to zgodne z prawem? Pewnie że nie.

    Wodkę wszystkim grupowiczom postaw, na dowód wzbogacenia :-P

    A jest gdzies wpisany wymóg poufności?

    J.