eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki nieprzygotowane do podpisu elektronicznegoRe: Banki nieprzygotowane do podpisu elektronicznego
  • Data: 2002-06-04 08:35:41
    Temat: Re: Banki nieprzygotowane do podpisu elektronicznego
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> wrote in message
    news:3CFC743D.162E480A@knm.org.pl...
    > dlaczego programiści mają płaskie czoła? *tu gest uderzenia się dłonią w
    > czoło* DOCH!!!
    > ...
    > Masz rację, o tym zapomniałem. Inna sprawa, kiedy ONI dojdą do ładu z tą
    > ustawą, kwestia ustalenia problemów z "bezpiecznymi urządzeniami" itp.

    Sprawa potwierdzenia korespondencji tak na prawdę w moim odczuciu jest
    bardziej ciekawa w drugą strone (urząd> klient)
    Urzad po prostu musi mieć własną obsługę poczty, automat do potwierdzenia
    przyjęcia itd. Który jak nie działa, to jest zepsuty.
    Ale co gdy klient się upiera, że nie dostał pocztę ? (na przykład nie
    odebrał wezwania do stawienia się w zakładzie karnym).
    W certyfikacie jest adres mailowy klienta. Co klienta zmusi do oglądania
    poczty ? Co klienta zmusi do włączenia komputera w ogole ?
    Co jesli ISP z adresem klienta zaprzestanie działalności? Co jesli ISP nie
    wywiązuje się należytą starannością ze swoich obowiązków bycia ISP?
    Chyba, żeby Bezpieczny Urząd Pocztowy (ów państwowy) przy okazji w kierunku
    klienta musiał świadczyć usługi. Lub Wiarygodna Trzecia Strona spełniała
    przy okazji usługi pocztowe (wiarygodne).

    Co zaś do "bezpiecznego urzadzenia" to raczej ja powinnienem Ciebie pytać.
    Przecież Szczecin (pod tym względem) jest bliżej Warszawy niż Łodź.

    Vizvary Istvan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1