  • Data: 2006-02-16 20:13:36
    Temat: Re: Banki w Lodzi ????
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te 2 to jest BRE, a ten centralę ma chyba w Warszawie
    > A to z kolei oddział GetinBanku (Katowice ?)

    Zdefiniuj centralę najpierw. Siedziba firmy jest jasno określona przez
    prawo - co to jest. Ale centrala już nie.
    Dla mnie centrala to miejsce, w którym pracuje tzw. biznes danej firmy,
    czyli opracowuje się strategi i zarządza na bieżąco działalnością firmy.
    Takie centrale ma w Łodzi włąśnie mBank, MultiBank i DomBank.

    pzdr
    topjes