  • Data: 2009-08-16 21:18:15
    Temat: Re: Bankomat problem
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz" <g...@w...pl> wrote in message
    news:4a886af5$0$32680$9b4e6d93@newsspool2.arcor-onli
    ne.net...

    > Bank z ktorego jest karta i potracil sobie pieniadze ktorych nie wydal
    > w bankomacie.To chyba nie jest zgodne z umowa?W umowie chyba jest ze za
    > pomoca karty moge wybrac moje pieniadze z mojego konta.

    Sa tez pewne disclaimery :). Z tego co bylo napisane w poscie otwierajacym
    watek wynikalo mi, ze nie byl to bankomat mBanku... a informacje o wyplacie
    wysyla wlasciciel bankomatu... Reklamacje skladasz w banku, ktory wydal
    karte, ale pisanie, ze on zlamal umowe, bo bankomat innego operatora nie
    wyplacil pieniedzy to juz przesada...

    MK