eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker"Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według
  • Data: 2004-09-16 11:06:40
    Temat: Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według
    Od: "Jacek " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Moga dac ci kontakt to firmy PRowej obslugujacej Nordee, to moze pomoga Ci
    > wyjasnic watpliwosci.
    > Ja czasami jak patrze na komunikaty (nie powiem - czasami bardzo ciekawe -
    > bo widac co sie dzieje na rynku) to sie zastanawiam na co licza i nasi
    > bankowcy :)))
    > Ze im to redaktorzy w Rzepie, albo GW puszcza? :)

    A to moje przeoczenie, bo nie zwróciłem uwagi na stopkę (źródło) - myślałem,
    że "The Banker" w Twoim tłumaczeniu.

    Ale sam teraz się zastanawiam jaki jest sens puszczania takich
    _nieprzetworzonych_ informacji na grupę.
    Jestem pełen podziwu dla Twojej pracy i mam świadomość, że jesteś człowiekiem
    raczej zajętym, ale może dałoby się to jakoś ucywilizować? Może chociaż te
    nagłówki?
    Zaznaczam, że osobiście nie mam nic przeciwko puszczaniu na grupę informacji z
    PRNews. Bardziej mi chodzi o formę i rzetelność.

    Bo jak dla mnie idzie w Polskę i zostaje po wsze czasy w archiwach informacja
    ewidentnie nieprawdziwa.

    Jacek

    PS.
    Przepraszam za zmianę konta, ale onet mi tego nie chciał puścić, ze względu na
    użycie słów uznanych za obelżywe. Zastanawiam się tylko, o które to słowo im
    chodzi :-)