eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBePeHahahaha ma chyba problemyRe: BePeHahahaha ma chyba problemy
  • Data: 2004-05-04 20:08:51
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 04 May 2004 19:26:25 +0200, w <c78jmi$84k$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Jak dzwonilem do banku pierwszy raz, to mnie konsultant
    > od autoryzacji przelaczyl do jakiegos menu, gdzie cos o kartach bylo i z
    > tamtad trafilem do innego konsultanta. A teraz tego menu znalezc nie
    > moge. Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?

    Parę dni temu przy mnie jakaś babka zablokowała sobie dostęp przez internet
    (pewnie źle hasła wpisała... zresztą to nieistotne czemu). Dzwoni na infolinię,
    przez 15 minut widzę ją gadającą z komórki i w końcu słyszę na końcu
    podniesionym głosem -- "to mnie przełączają po kolei po 3 konsultantach, żeby
    na końcu powiedzieć że nie mam aktywnego kanału telefonicznego i muszę jechać
    do oddziału??!?!?!?!?!"

    PS. Ale nie, zaraz, na pewno mnie się to wydawało, przecież to na pewno nie
    mogło zdarzyć się w rzeczywistości ;DDD.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1