    From: " kc" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Będzie dobrze
    Date: Thu, 28 Jun 2012 16:43:12 +0000 (UTC)

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ale cieszymy się. wig20 2% w górę dzisiaj i to nie jest ostatnie słowo.

    > A na jakich poziomach i w jakim terminie przewidujesz "ostatnie słowo"
    > trwającej fali korekcyjnego odbicia ?
    > A może nastąpiło ono wczoraj i od dzisiaj znowu mamy powrót spadków ?
    > Z drugiej strony dolar chyba jest za drogi, żeby zagraniczna spekuła nie
    > zarobiła podwójnie: na wywołaniu podbitki pod......komunikat FED na temat
    QE3,
    > który może zostać ogłoszony w lipcu albo w sierpniu i odkupieniu
    przecenionych
    > dolarów ?

    Trochę ostatnio poluzowałem z giełdą (brak czasu, nie kapitału :)).Ale to co
    myślę o rynku wrzuciłem jakieś dwa tygodnie temu tu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e76379670d2561b
    .html

    Wig20 udaje, że zrobił podwójny szczyt, poza tym Fw20 odbił od 2217
    rysowanego tygodniowo albo dwudniowo, jak kto woli, ale widać jak na dłoni.

    Uważam, że ze względu na:

    1. mocny sygnał kupna w dołku
    2. brak sygnału sprzedaży na ostaniej górce
    3. wyjście indeksów powyżej oporów wynikających z formacji trójkąta
    4. przekonanie większości analityków o spadkach (wrzucałem linki wcześniej).
    Twój Białek też stawiał na spadki :)

    wzrosty będą kontynuowane

    pozdrawiam

    kc

    Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że
    mogą być kontynuowane, a jednak.